Obsługa przedsprzedażna
Zgodnie z potrzebami użytkownika, z punktu widzenia użytkownika, w celu zapewnienia praktycznej porady technicznej i informacji o produkcie; by odpowiedzić na różne pytania zadawane przez użytkowników; z technicznego punktu widzenia, aby pomóc użytkownikom w analizie rynku sprzętu do obróbki laserowej; by zapewnić bazy przetwarzania dla użytkowników na miejscu. Odwiedź i dowiedz się.
Sprzedaż usług
Aby zapewnić użytkownikom pełny zakres instrukcji obsługi produktów; na wizytach użytkownika w terenie, zgodnie z aktualną sytuacją sceny, aby pomóc użytkownikom w planowaniu, projektowaniu i produkcji, a także w sprzęcie wodnym, elektrycznym i gazowym; operatorzy użytkowników w celu zapewnienia szkoleń technicznych.
Przed dostawą system będzie szkolił operatorów w zakresie podstawowej teorii lasera, obsługi sprzętu, konserwacji i bezpieczeństwa itp. Sprzęt dotrze na miejsce regulacji bezpieczeństwa użytkownika i dodatkowo przeszkoli operatora użytkownika, synchronizując go z instalacją i debugowaniem, aby upewnić się, że operator jest biegły w zakresie zasad eksploatacji sprzętu.
Serwis pogwarancyjny
Zakupione części przy użyciu globalnego modelu zamówień, a także w ścisłej zgodności z międzynarodowymi normami i międzynarodowym procesem produkcji przemysłu laserowego, gwarantując tym samym standardową produkcję, jakość i niezawodność produktu.
Han's Laser jest jednym z nielicznych integratorów pionowych na świecie, które mogą niezależnie opracowywać precyzyjne obrabiarki, wysokowydajne lasery CO2 i systemy CNC. Nasi inżynierowi opanowali wszystkie technologie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi naszych klientów.
Montaż całego zestawu urządzeń w miejscu uruchomienia, od daty zaakceptowania rocznej gwarancji (akceptacja użytkownika sprzętu w celu dostarczenia satysfakcjonującego produktu). W okresie gwarancyjnym nasza firma będzie od czasu do czasu wysyłać inżynierów technicznych, by zapewnić użytkownikowi odpowiednią pomoc techniczną. W zależności od wykorzystania urządzeń, maszyny te podlegają rutynowej konserwacji i kontroli, a problemy techniczne zgłoszone przez użytkowników zostaną rozwiązane, a operatorzy użytkownika przejdą dodatkowe szkolenie.